Missatge de benvinguda

Primer de tot, benvinguts al meu nou espai a internet. Us diria que heu entrat a la millor pàgina, on recopilo les dades més interessants, on riureu més, on tot estarà escrit amb una retòrica, gramàtica i lèxic extraordinaris i demés coses positives per tal que automàticament tinguéssiu ganes de venir a visitar-me cada dia. Us ho diria. Però tant jo, aquí escrivint, i vosaltres, allà llegint, sabem que no és veritat. Els ítems dels quals opinaré, compartiré i/o debatré ‘han hagut de cridar l’atenció prèviament a mi. És a dir, que si heu arribat aquí amb l’esperança de consells pel “Minecraft” o com fer els millors memes, selfies o cupcakes (tot això tant de moda ara, vaja), ja podeu marxar, que jo no en tinc ni idea. Pel que fa a l’humor, no us puc prometre res, i pel que fa a la llengua encara menys. Així que benvinguts de nou a un  blog normal i corrent on hi poso i hi dedico el meu punt de vista sobre allò més rellevant que em rodeja.

Anuncis

One thought on “Missatge de benvinguda

  1. Doncs aquí tens una primera lectora, amb característiques molt diferents a les teves. Sóc dona, sóc gran, tinc 62 anys i sóc blocaire des de en fa ja 7. Una àvia, vaja!!!

    Poques coses tenim en comú, doncs. Tens un blog, com jo i t’he trobat per l’adreça que vas deixar al final d’un escrit que vas lliurar en lloc d’un examen.

    En tenim una altra, ara que hi penso. Jo vaig fer primer curs d’Econòmiques i vaig canviar de carrera perquè també em vaig equivocar. Vaig fer psicologia perquè era allò que llegia a les meves hores lliures. I la vaig encertar.

    Endavant amb el blog i amb els teus escrits i pensaments.

    Ja passaré a llegir-te…

Deixa un comentari

